czwartek, 8 września 2022

Rozdział 1 "Polowanie Kiary"

 Minął rok od zaręczenia Kovu i Kiary. Lwia Ziemia rozkwitła pod mądrym panowaniem Simby i Nali. Sarabi wróciła z Ptasiej Ziemii. Teraz była bardzo stara.Wszyscy byli szczęśliwi. Pewnego normalnego dnia Kiara udała się na samotne polowanie.

    Szła  przez wysokie trawy. Z dumą stawiała cicho łapy. 

-Tego wszystkiego nauczył mnie Kovu!-pomyślała zadowolona. Nagle przed jej nosem przeleciał ptak. Zaskoczona usiadła.

- Nie pozwolę aby to stworzenie zepsuło mi to polowanie!- postanowiła mangowa samica. Przez kilka minut szukała jakiś zwierząt. Raptem znalazła niewielkie stadko zebr. Podeszła cicho do niej. Okrążyła stado i gwałtownie zaczęła biec przed siebie. Nie zauważyła Kiara jednego:kilka metrów przed stadem był gepard, który się mył.

    Dziesięć kroków,osiem kroków..Lwica szybko się zbliżała aby zadać śmiertelny cios, kiedy nagle zebra padła martwa.

-Co się stało?-pomyślała i okrążyła ciało. Nagle zauważyła geparda bardzo dumnego z siebie z krwią na pyszczku.

-Co ty tu robisz?- zapytała niezbyt usatysfakcjonowana.

- To jest moja zdobycz- odparł drapieżnik

-Nie to jest moja ofiara. Ja ją goniłam

-Ale ja ją zabiłem

-Owszem ale zrobiłeś to przez przypadek

-Tak ale ciągle to moja zwierzyna. Raptem Kiara szybko zabrała zebrę za szyję na Lwią Skałę. Zszokowany gepard tylko na to patrzył.

1 komentarz:

Rozdział 11 Niespodzianka

Następnego dnia Rani i Kion wyglądali na najszczęśliwszą parę pod słońcem. Samiec co prawda był dość spięty, ale starał się udobruchać swoją...