poniedziałek, 21 listopada 2022

Głosowanie

 Hej! Muszę przyznać, że mam pomysł na rozdział 6, tylko mnie jedna kwestia trapi. A dokładniej :jaki ma być ogólnie Kion?

W sensie czy robić wersję

a) Lew trochę będzie rozpieszczał jedno z dzieci i czasami będzie niemiły dla partnerki i dzieci, ale ogólnie to będzie postacią pozytywną

b) Kion będzie bardzo toksycznym partnerem dla Rani i ojcem dla córki

Którą alternatywę wolicie? Napiszcie w komentarzu bo to dla mnie bardzo ważne!Czas jest do soboty! Ja osobiście wolę wersję b)

3 komentarze:

  1. Jadzia Knutel 2866 grudnia 2022 07:57

    Cześć, Judi (Autorka)! To ja, Jadzia. Chciałam powiedzieć, że z wersji "a" i "b". Ja wymyśliłam dla Kiona taki charakter: Lew jest odpowiedzialny, sprawiedliwy i troszczy się o Rani. Poświęca dzieciom więcej czasu niż ona. Jest stanowczy i poważny. Odkąd dostał bliznę, jest mniej rozmowny i wcale się nie uśmiecha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale posty są już napisane:( Nie chcę ich już edytować

      Usuń
    2. Jadzia Knutel 2867 grudnia 2022 05:39

      Nic nie szkodzi, nie gniewam się :) Nie musisz nic edytować :)

      Usuń

Rozdział 11 Niespodzianka

Następnego dnia Rani i Kion wyglądali na najszczęśliwszą parę pod słońcem. Samiec co prawda był dość spięty, ale starał się udobruchać swoją...